Tengah Rancak Dok Sembang Tetiba Ular Jatuh Atas Riba Lihat Reaksi Lelaki Ini Sangat Mencuit Hati Netizen.

Apabila ia datang kepada ular, penyelidik percaya bahawa manusia telah berkembang untuk takut kepada mereka dan itu bukan perkara yang buruk. Ottmar Lipp, yang merupakan Profesor Psikologi di Universiti Curtin, berkata ia akan menjadi kelebihan evolusi untuk nenek moyang kita takut kepada ular. Ular makan primata dan telah terbukti bahawa keupayaan untuk melihat ular cepat, untuk berjaga-jaga kepada mereka dan belajar untuk takut kepada mereka adalah kelebihan, kata Prof Lipp.

Menjadi takut kepada ular nampaknya merupakan tindak balas fisiologi dan orang telah terbukti lebih terbuka untuk mengembangkan fobia kepada mereka. Prof Lipp berkata ujian makmal telah mengesahkan bahawa orang ramai boleh membina ular dan labah-labah lebih cepat daripada haiwan lain. Ia juga lebih sukar untuk merawat fobia ini.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Jom mari sama-sama kita tonton video di bawah. Tengah bersila kat lantai tiba-tiba ular jatuh dari atas terkejut betul dia. Saksikan

Kalau admin la yang kena macam kat dalam video nie memang tak cukup tanah rasanya lari. Mana tak nya tetiba datang ular macam tu. Agaknya member dia prank ke apa nie.

Korang kalau nak buat prank kat member pastikan kawan tu takde masalah jantung. Nanti lain pulak yang jadi nya. Korang tengok la sendiri video nie.

VIDEO:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Mamakusyg

Sumber: Youtube Channel KT

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*