Video KANTOI penyewa perempuan bawa 3 lelaki m4suk bilik, apa nak jadi dgn budak2 zaman skrg ni.

Video KANTOI penyewa perempuan bawa 3 lelaki m4suk bilik, apa nak jadi dgn budak2 zaman skrg ni.

Kantoi penyewa perempuan bawa 3 lelaki masuk bilik, apa nak jadi dgn budak-budak zaman skrg ni..! Netizen: “Bagus. Hantar kat pejabat agama. Bagi budak2 bodoh ni kawin free. Dah gatal sangat kan. Budak2 student memang ada yang macam ni pun.” Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat apa yang terjadi.

Dalam video yang ditunjukkan di bawah, boleh lihat lelaki yang rakam video tu, sedang memarahi 3 lelaki yang masuk ke rumah perempuan tidak tahu nak buat apa. Perempuan tu sebenarnya sewa rumah dengan orang lain, tapi dilihat orang bawa 3 lelaki masuk rumah dan justeru lelaki yang rakam video ini masuk rumah tegur mereka. Kalau mengikut agama, memang tidak patut masuk ke rumah, lagi-lagi bilik perempuan. Selepas video ini jadi viral di internet, banyak netizen telah memberi pandangan mereka tentang perempuan dan 3 lelaki tersebut.

Ada netizen yang mengatakan perempuan tu buat cam ni ikut nafsu, bawa 3 lelaki masuk ke rumah memang bukan perkara yang baik. Ada juga netizen yang mengatakan mungkin mereka ingin hisap dadah. Tapi telah dijumpa orang. Apa-apa pun, jom mari kita tonton video di bawah, lihat apa yang terjadi. Kantoi penyewa perempuan bawa masuk 3 lelaki dlm rumah, apa nak jadi dgn dudak-budak zaman skrg ni..! Saksikan

Sumber : DH.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*